Ο Συλλογικός προγραμματισμός του 6ου Γυμνασίου Βέροιας.
Το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την εργασία στο έργο του eTwinning «Παιχνίδια φωτός και σκιών» του σχολικού έτους 2021-2022. Αυτό σημαίνει ότι η εργασία μας, η εργασία των μαθητών μας και η συνεργασία με τους συνεργάτες μας πληρούσαν τα κριτήρια του Πλαισίου Ετικέτας Ποιότητας και έλαβαν υψηλή βαθμολογία.
Επίσης, το έργο μας θα παρουσιαστεί σε ειδικό χώρο στην Ευρωπαϊκή Σχολική Εκπαιδευτική Πλατφόρμα.
Στη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 πραγματοποιήθηκε από μαθητές της Β τάξης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Βυυζαντινή Βέροια”. Τα παιδιά παρουσίασαν σε power point βυζαντινές εκκλησίες της Βέροιας.
Δείτε επίσης και το σχετικό βίντεο εδώ.
Το σχολικό έτος 2022-23 πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας τα περιβαλλοντικά προγράμματα Γεφύρια της Ελλάδας 1 και 2. Πρόκειται για το ίδιο πρόγραμμα που χωρίστηκε σε δύο λόγω της μεγάλης συμμετοχής μαθητών. Στα προγράμματα συμμετείχαν 48 μαθητές και από τα τέσσερα τμήματα της Β γυμνασίου. Οι μαθητές αφού χωρίστηκαν σε ομάδες επέλεξαν εργασίες με τις οποίες και ασχολήθηκαν και οι οποίες αφορούσαν α) την σημασία και την χρησιμότητα των γεφυριών στο παρελθόν αλλά και σήμερα, β) τους θρύλους – παραδόσεις που σχετίζονται με γεφύρια, γ) τα λογοτεχνικά έργα, τα τραγούδια αλλά και τους πίνακες ζωγραφικής που εμπνέονται / μιλούν για γεφύρια και δ) εργασίες που αφορούσαν διάφορα γεφύρια παραδοσιακά αλλά και σύγχρονα ανά την Ελλάδα. Να πούμε ότι έγινε ιδιαίτερη αναφορά και σε γεφύρια της πόλης μας.
Πήγαμε δύο εκδρομές μία στα Γρεβενά οπού επισκεφτήκαμε το Γεφύρι του Ζιάκα και του Αζίζ -Αγά και άλλη μία οπού περπατήσαμε δίπλα στον Τριπόταμο και περάσαμε από τις γέφυρες των Αδερφών Κουσίου, την γέφυρα Καρά Αχμέτ και την γέφυρα της Μπαρμπούτας. Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πάρα πολύ και τις δύο εκδρομές. Εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την γέφυρα του Αζίζ -Αγά και μάλιστα μας ζητούσαν να τους ξαναπάμε το καλοκαίρι για να κολυμπήσουν στο ποτάμι. Μεγάλο ενθουσιασμό αλλά και έκπληξη τούς προκάλεσε και η βόλτα δίπλα στον Τριπόταμο. Εντυπωσιάστηκαν από το ποτάμι αλλά και την βλάστηση και δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι αυτό το πανέμορφο μέρος βρίσκονταν τόσο κοντά τους και δεν το γνώριζαν. Επιπλέον κατά την βόλτα μας δίπλα στο ποτάμι ενημερώθηκαν από τον σύλλογο «φίλοι του ποταμού Τριπόταμου της Βέροιας» για το ποτάμι της Βέροιας και την προσφορά του στην πόλη από τα αρχαία χρόνια μέχρι και τα πιο πρόσφατα. Ταυτόχρονα άκουσαν χρήσιμες πληροφορίες για την γέφυρα του Καρά Αχμέτ αλλά και την σύγχρονη γέφυρα των αδερφών Κουσίου. Η εκδρομή μας στον Τριπόταμο ολοκληρώθηκε και με μια περιβαλλοντική δράση: οι μαθητές μας μοίρασαν φυλλάδια στους εμπόρους στην περιοχή που γίνεται το παζάρι της Βέροιας προτρέποντας τους να φροντίζουν την καθαρότητα του χώρου και κυρίως του ποταμού.
Τέλος φτιάξαμε ένα σύντομο βιντεάκι στο οποίο προσπαθήσαμε να παρουσιάσουμε σύντομα τις δράσεις μας.
Δείτε το βιντεάκι μας εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=K1IFYiZLvUY
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΠΟΤΑΜΟ
ΓΕΦΥΡΙΑ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΛΙΟΤΣΙΟΥ ΒΕΝΕΤΙΑ
ΠΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΜΠΟΪΤΣΗ ΕΛΕΝΗ
ΦΩΤΗ ΑΝΝΑ
Την Πέμπτη 1 Ιουνίου ο Σύλλογος «Φίλοι του ποταμού Τριποτάμου Βέροιας» πραγματοποίησε εκδήλωση με στόχο τη βράβευση μαθητών και σχολείων που έλαβαν μέρος σε δράσεις του Συλλόγου. Το 6ο Γυμνάσιο Βέροιας όχι μόνο ήταν παρόν, αλλά διακρίθηκε πολλαπλώς.
Τιμήθηκε ως σχολείο με βράβευση για την ανάδειξη του Τριποτάμου μέσα από το Πρόγραμμα Σχολικών δραστηριοτήτων «Γεφύρια της Ελλάδας». Το βραβείο παρέλαβαν οι υπεύθυνες καθηγήτριες Πουλή Γεωργία, Λιότσιου Βενετία, Μποΐτση Ελένη και Φώτη Άννα.
Παράλληλα οι μαθητές μας κατέκτησαν την 1η (Γκαλίτσιου Αφροδίτη) και 3η (Αναστασιάδου Γλυκερία) θέση στον φωτογραφικό διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Σύλλογος και το βραβείο πρωτότυπης φωτογραφίας (Δήμος Ορέστης). Στον φωτογραφικό διαγωνισμό υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν οι καθηγήτριες Μποΐτση Ελένη και Πουλή Γεωργία.
Ευχαριστούμε τον κ. Παπακανάκη, πρόεδρο του Συλλόγου, για τη συνεργασία και συγχαίρουμε όλους τους μαθητές μας που έλαβαν μέρος στις δράσεις.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικής Δραστηριότητας «Γνωρίζω την πόλη μου» μαθητέςκαι καθηγητές «ταξίδεψαν» στη Βέροια, στο χρόνο και τον χώρο. Αξίζει να σημειωθεί πως οι μισοί περίπου μαθητές μας προέρχονται από χωριά λίγο έξω από τη Βέροια, τα οποία μέχρι πρόσφατα δεν γνώριζαν παρά μόνο το κέντρο της πόλης μας. Για πρώτη φορά περιηγήθηκαν (όπως και οι υπεύθυνοι καθηγητές) σε ιστορικής και πολιτισμικής αξίας περιοχές της Βέροιας και μάλιστα με ξενάγηση από τον λαογράφο κ. Δημητράκη που διήρκεσε τρεισήμισι ώρες. Για πρώτη φορά ακόμη πληροφορήθηκαν την ύπαρξη Εβραϊκής συναγωγής στην πόλη, για την οποία μας μίλησε η κ. Μέσκα επί τόπου. Περπάτησαν στους δρόμους της παραδοσιακής συνοικίας Μπαρμπούτα (οι περισσότεροι για πρώτη φορά). Τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα «Τριπόταμος, το ποτάμι της Βέροιας», στον οποίο και τελικά έλαβαν μέρος τρεις από τους οποίους οι δύο διακρίθηκαν. Ο ενθουσιασμός τους από τις εξορμήσεις και τις δράσεις του προγράμματος ήταν μεγάλος.
Οι φετινοί μαθητές μας προτίμησαν να εκπονήσουν εργασίες ερευνητικού χαρακτήρα (έναντι της καλλιτεχνικής έκφρασης που προτιμήθηκε πέρσι σε ανάλογο πρόγραμμα) αναζητώντας υλικό στο διαδίκτυο, μαθαίνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τι σημαίνει ερευνητική/συνθετική εργασία, αλλά και βελτιώνοντας τις δεξιότητές τους στις Νέες Τεχνολογίες. Με τη ευκαιρία του προγράμματος, λοιπόν, θα λέγαμε ότι γνώρισαν καλύτερα ένα μεγάλο κομμάτι του τόπου τους.
Παράλληλα αναπτύχθηκαν κοινωνικές αρετές όπως η συνεργασία, η υπευθυνότητα, η εργατικότητα, η ανάληψη πρωτοβουλιών και η ανάπτυξη συναγωνισμού. Οι μαθητές αφύπνισαν ικανότητες και δεξιότητές τους, εξάσκησαν τη φαντασία και την αισθητική τους, τόνωσαν την αυτοπεποίθησή τους και ανακάλυψαν –ίσως – κρυμμένες πτυχές της προσωπικότητάς τους.
Κοινός τόπος (μαθητών και καθηγητριών) ήταν πως μόχθησαν και ταυτόχρονά διασκέδασαν, ενώ συγχρόνως αναπτύχθηκαν δεσμοί μεταξύ τους που δεν είχαν προβλέψει, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό, αφού οι μαθητές που συμμετείχαν προέρχονταν από δύο τμήματα της Α’ Γυμνασίου∙ προσαρμόστηκαν, λοιπόν, πιο γρήγορα στο νέο σχολικό περιβάλλον. Εκφράστηκε η επιθυμία την επόμενη σχολική χρονιά να πραγματοποιηθεί παρόμοιο εγχείρημα.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ
Δείτε βίντεο του προγράμματος εδώ.
Σχετικά με το πρόγραμμα μας, θέσαμε εξ΄ αρχής ως βασικούς στόχους, την αφύπνιση της ιστορικής μνήμης για ένα γεγονός που καθόρισε την μορφή και τον χαρακτήρα του Νεοελληνικού Κράτους και τον ενστερνισμό της αφύπνισης αυτής από μεγάλο μέρος των μαθητών μας.
Εκτιμούμε ότι οι μαθησιακοί, αλλά κυρίως οι παιδαγωγικοί στόχοι που τέθηκαν στην αρχή της χρονιάς επιτεύχθηκαν.
Πρώτη φορά ίσως συναντήσαμε τόση προθυμία εκ μέρους των μαθητών να συμμετάσχουν σε μια σχολική δραστηριότητα.
Αρχικά εκπόνησαν ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα της εκδήλωσης και στη συνέχεια έψαξαν υλικό στο διαδίκτυο και σε βιβλία από την προσωπική και σχολική βιβλιοθήκη. Έμαθαν δηλαδή να ερευνούν, να αξιολογούν και να επιλέγουν την πληροφορία και βελτίωσαν τις δεξιότητές τους στις Νέες Τεχνολογίες. Εμπνεύστηκαν ακόμη συμβολισμούς (: προσωποποίησαν την Ιστορία και τις Μεγάλες Δυνάμεις για να αναδείξουν το ρόλο τους) κι έγραψαν σύντομα θεατρικά δρώμενα και ποίημα (δημιουργική γραφή).
Παράλληλα, μάθαιναν κι εξασκούνταν σε παραδοσιακούς χορούς της Μικράς Ασίας (συμπεριλαμβανομένου και του Πόντου), εξοικειώθηκαν σε μουσικά ακούσματα όλων των ειδών από την ευρύτερη περιοχή. Εκπόνησαν δύο Power Point: το ένα για να στηρίξει την Εκδήλωση Μνήμης και το άλλο για να παρουσιαστεί στην τελική γιορτή λήξης στο σχολείο. Μεγάλο μέρος της ενασχόλησής τους ήταν οι πρόβες.
Επισκεφτήκαμε, τέλος, τον Σύλλογο Μικρασιατών όπου και παρουσιάστηκαν πτυχές άγνωστες στους μαθητές για τη ζωή στη Μικρά Ασία, τη Μικρασιατική Καταστροφή και τους πρόσφυγες∙ οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν αντικείμενα λαογραφικού περιεχομένου. Στην ίδια εκδρομή εξορμήσαμε στους δρόμους της πόλης αναζητώντας οδούς σχετικές με το θέμα μας.
Γίνεται φανερό, λοιπόν, πως οι μαθητές:
- Εργάστηκαν
- Έμαθαν για ένα κορυφαίο ιστορικό γεγονός της Νεότερης Ελλάδας χωρίς πάθη και φανατισμούς
- Κατανόησαν το ρόλο της ιστορίας στη ζωή μας
- Μυήθηκαν σε διάφορες μορφές τέχνης (χορός, τραγούδι, συγγραφή σεναρίου, ποίηση και λογοτεχνία, υποκριτική)
- Εκφράστηκαν καλλιτεχνικά
- Ψυχαγωγήθηκαν
- Κοινωνικοποιήθηκαν μέσα από τη συνεργασία και την ανάληψη πρωτοβουλιών, μέσα από την αντιμετώπιση των δυσκολιών και τις χαρούμενες στιγμές, μέσα από την προσπάθεια επιβολής και της υποχώρησης, μέσα από την ανάπτυξη ανθρώπινων δεσμών
- Αντιμετώπισαν τον φόβο της έκθεσης στο κοινό και τόνωσαν την αυτοπεποίθησή τους
- Ξεπέρασαν πολλές φορές τον εαυτό τους
- Καλλιέργησαν την ενσυναίσθησή τους
- Σύνδεσαν το χτες με το σήμερα (π.χ. η εκδήλωση έκλεισε με αναφορά στο φαινόμενο των προσφύγων σήμερα)
Βέβαια κάθε προσπάθεια έχει και κάποια αρνητικά σημεία. Ως τέτοιο αναφέρουμε ενδεικτικά την αναγκαστική επιλογή μαθητών που προθυμοποιήθηκαν να συμμετάσχουν. Εκδήλωσαν ενδιαφέρον αρχικά 70 περίπου μαθητές καθώς το θέμα τους άγγιξε. Τους ενημερώσαμε πως θα αποκλείαμε όσους συμμετείχαν σε άλλα προγράμματα, αλλά οι περισσότεροι επέμειναν να συμπεριληφθούν στην ομάδα έστω κι αν δεν συμμετείχαν επίσημα στο πρόγραμμα έστω κι αν δεν θα μπορούσαν να συμμετέχουν στις εκδρομές μας. Από αυτούς συνέχισαν να εργάζονται οι 52. Φυσικά ένιωσαν πικρία όταν τελικά η εκδρομή πραγματοποιήθηκε με την μισή ομάδα, αλλά έδειξαν κατανόηση.
Μοχθήσαμε, μάθαμε και ψυχαγωγηθήκαμε μαθητές και καθηγητές. Νιώσαμε περήφανοι για την αποδοχή της δουλειάς μας από τους μαθητές και τους καθηγητές που παρακολούθησαν την Εκδήλωση στις 18 Μαΐου, παραμονή της ημέρας μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Γαλουζής Μιχάλης
Μποΐτση Έλενα
Τσαμήτρος Βασίλης
Ποίημα Ηλία Κασάπη
Προσφυγιά
Οι άνθρωποι που από μακρυά ξεκινάνε
Και πολύ πεινάνε,
Ονειρεύονται αλλού να πάνε
Και γι΄αυτό στο κρύο κολυμπάνε.
Περνάνε τούνελ, θάλασσες, βουνά
Για να ΄βρουν λίγη ζεστασιά.
Νιώθουν λύπη και θυμό,
Για τον πόλεμο αυτό.
Εγώ που είμαι ένα παιδί μικρό
Και όλο τον κόσμο αγαπώ
Εύχομαι χαρά, τύχη καλή
Αγάπη και Ειρήνη σ΄ όλοκληρη τη Γη!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Μικρασιατών και ιδιαιτέρως τον δάσκαλο χορού του Συλλόγου Φώτη Πανανόπουλο για τη φιλοξενία και τις βαρύτιμες πληροφορίες που παρουσίασε, κατά την εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών του γυμνασίου μας την Πέμπτη 11/5/2023. Η επίσκεψη στο χώρο του Συλλόγου πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Σχολικής Δραστηριότητας «Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή». Οι μαθητές που συμμετείχαν στη σχολική δραστηριότητα (από την Α’ και Β’ τάξη) είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» στη Μικρά Ασία προ της καταστροφής και να συζητήσουν προβληματισμούς και απορίες σχετικά με τη ζωή και την παρουσία Ελλήνων στην περιοχή, την καταστροφή και τον ξεριζωμό. Στους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές δωρίσθηκε το ημερολόγιο του Συλλόγου με αναμνηστικό φωτογραφικό υλικό.
Υπεύθυνοι καθηγητές,
Γαλουζής Μιχάλης
Μποΐτση Ελένη
Τσαμήτρος Βασίλης
Αναφέρονται παρακάτω οι Καθηγητές του Συλλόγου για το 2017-2018
1 | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | ΠΕ03 | ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
2 | ΜΠΙΖΕΤΑΣ | ΣΤΕΦΑΝΟΣ | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. | ΠΕ20 | ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
3 | ΒΟΓΙΑΤΖΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΘΕΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ01 | ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
4 | ΡΟΥΣΣΟΥ | ΜΑΡΙΑΝΑ | ΘΕΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ01 | |
5 | ΔΟΥΜΑΝΗ | ΕΥΘΥΜΙΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ02 | |
6 | ΚΕΦΑΛΑ | ΕΥΑΓΓΕΛΗ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ02 | |
7 | ΜΠΙΖΕΤΑ | ΕΥΠΡΑΞΙΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ02 | |
8 | ΜΠΟΙΤΣΗ | ΕΛΕΝΗ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ02 | |
9 | ΠΟΥΛΗ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ02 | |
10 | ΦΩΤΗ | ΑΝΝΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ02 | |
11 | ΚΟΥΡΤΗΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ02.50 | |
12 | ΣΙΑΤΡΗ | ΧΑΡΗ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ02.50 | |
13 | ΧΑΤΖΗ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ02.50 | |
14 | ΓΑΛΟΥΖΗΣ | ΜΙΧΑΗΛ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | ΠΕ03 | |
15 | ΛΙΟΤΣΙΟΥ | ΒΕΝΕΤΙΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | ΠΕ03 | |
16 | ΠΑΡΑΘΥΡΑ | ΜΑΡΙΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ03.50 | |
17 | ΠΟΥΡΣΑΛΙΔΗ | ΚΑΤΙΝΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ03.50 | |
18 | ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΣΙΔΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΦΥΣΙΚΟΣ | ΠΕ04.01 | |
19 | ΚΑΝΕΛΛΙΔΗΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΧΗΜΙΚΟΣ | ΠΕ04.02 | |
20 | ΚΟΥΛΑΡΜΑΝΗΣ | ΗΛΙΑΣ | ΧΗΜΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ04.02.50 | |
21 | ΚΑΡΑΦΟΛΑ | ΣΟΦΙΑ | ΒΙΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ04.04 | |
22 | ΒΑΓΓΕΛΤΖΙΚΗ | ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΠΕ05 | |
23 | ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΠΕ06 | |
24 | ΜΑΝΤΖΟΥΛΑ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΠΕ06 | |
25 | ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΠΕ07 | |
26 | ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ | ΜΑΡΙΑ | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΠΕ07 | |
27 | ΤΣΟΛΗ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | ΠΕ08 | |
28 | ΔΡΑΓΑΤΗΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ11 | |
29 | ΜΠΡΑΝΤΗΣ | ΚΩΝ ΝΟΣ | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ11 | |
30 | ΤΖΗΜΑ | ΣΥΡΜΟΥΛΑ | ΝΟΜΙΚΟΙ-ΠΟΛ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ΠΕ13 | |
31 | ΠΙΤΣΙΛΟΥ | ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | ΠΕ15 | |
32 | ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ | ΘΩΜΑΣ | ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | ΠΕ16.01 | |
33 | ΦΟΥΡΝΙΤΖΗ | ΘΕΟΔΩΡΑ | ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | ΠΕ16.01 | |
34 | ΤΣΙΡΙΜΠΑΚΑ | ΣΤΑΜΑΤΙΑ | ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ (ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) ΤΕΙ KATEE | ΠΕ17.05 | |
35 | ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | ΠΕ18.12 | |
36 | ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ | ΘΩΜΑΣ | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Ε.Ι. | ΠΕ19 | |
37 | ΤΡΑΨΙΩΤΗ | ΑΘΗΝΑ | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Ε.Ι. | ΠΕ19 |
ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ
|
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
|
ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
|
Κανονική Άδεια
|
Άρθρο 48 του Υ.Κ. 3528/2007
|
Έως 10 εργάσιμες ημέρες εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι ανάγκης (κατά ημερολογιακό έτος)
|
Ειδική Άδεια Γάμου
|
Άρθρο 50 του Υ.Κ.
|
5 εργάσιμες ημέρες πριν ή μετά την τέλεση του γάμου
Δικαιολογητικά : Ληξιαρχική πράξη γάμου |
Ειδική Άδεια Θανάτου
|
Άρθρο 50 του Υ.Κ.
|
3 εργάσιμες ημέρες συνεχόμενα με το γεγονός έως β? βαθμού
Δικαιολογητικά : Ληξιαρχική πράξη θανάτου |
Άδεια για γέννηση τέκνου
|
Άρθρο 50 – παρ. 1 του Υ.Κ. όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 18 ? παρ. 2 του Ν. 3801/2009
|
Στον πατέρα εκπαιδευτικό άδεια 2 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση γέννησης τέκνου
Δικαιολογητικά : Ληξιαρχική πράξη γέννησης |
Άδεια για συμμετοχή σε δίκη
|
Άρθρο 50 ? παρ. 1 του Υ.Κ. τελευταίο εδάφιο
|
1 – 3 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση και τις ειδικές συνθήκες μετακίνησης
Δικαιολογητικά : Κλήση ? βεβαίωση δικαστηρίου |
Άδεια νοσήματος
|
Παράγραφος 2 του Υ.Κ. και επιπλέον παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 4075/2012
|
Έως 22 εργάσιμες ημέρες
Οι εκπ/κοί που πάσχουν οι ίδιοι ή έχουν σύζυγο ή τέκνο που πάσχει από νόσημα, το οποίο : -Απαιτεί μεταγγίσεις αίματος -Χρήζει περιοδικής νοσηλείας Επίσης, όσοι εκπ/κοί έχουν τέκνο: -με βαριά νοητική στέρηση -με σύνδρομο Down (ανεξάρτητα εάν χρήζει ή όχι περιοδικής νοσηλείας) Δικαιολογητικά : Γνωμάτευση Α΄ βάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής |
Άδεια αναπηρίας
|
Άρθρο 50 παρ. 4 του Ν. 3528/2007
|
6 εργάσιμες ημέρες επιπλέον της άδειάς τους σε υπαλλήλους με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω.
-Διοικητικοί: 25 ημέρες + 6 ημέρες -Εκπαιδευτικοί: 10 ημέρες + 6 ημέρες Δικαιολογητικά : Πιστοποιητικό από τα ΚΕ.Π.Α. |
Άδεια αιμοδοσίας
|
Άρθρο 50 παρ. 5 του Ν. 3528/2007
|
2 εργάσιμες ημέρες πέραν της ημέρας αιμοδοσίας.
Δικαιολογητικά : Βεβαίωση αιμοληψίας |
Άδεια μητρότητας
|
Άρθρο 52 του Υ.Κ. όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 18 του Ν. 3801/2009
|
|
Κύησης (60 ημ.)
|
2 μήνες (60 ημ.)
Δικαιολογητικά : ιατρική γνωμάτευση με ΠΗΤ |
|
Άδεια παράτασης κύησης
|
Σε περίπτωση μεταγενέστερου τοκετού από την ΠΗΤ
Δικαιολογητικά : ιατρική γνωμάτευση με ΠΗΤ + ιατρική γνωμάτευση με πραγματική ημερομηνία τοκετού. |
|
Λοχείας (90 ημ.)
|
3 μήνες (90 ημ.)
Δικαιολογητικά : -Ληξιαρχική πράξη γέννησης -ΠΗΤ -Ιατρική βεβαίωση με πραγματική ημερομηνία -Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης α. Σε περίπτωση δίδυμης κύησης : + 1 μήνα β. Σε περίπτωση τρίδυμης κύησης : + 2 μήνες γ. Σε περίπτωση 4ου παιδιού και άνω : + 2 μήνες |
|
Κανονική άδεια κυοφορίας με αποδοχές
|
Άρθρο 52 του Υ.Κ. όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 18 του 3801/2009
|
Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη ειδικής θεραπείας χορηγείται κανονική άδεια κυοφορίας μετά την εξάντληση της αναρρωτικής και μέχρι την έναρξη της άδειας κύησης
Δικαιολογητικά : Βεβαίωση γιατρού και διευθυντή γυναικολογικής κλινικής ή δημοσίου νοσοκομείου |
Εννεάμηνη άδεια ανατροφής (270 ημ.)
|
Άρθρο 53 παρ. 2-5 του Υ.Κ.
|
9 μήνες (270 ημέρες) για ανατροφή παιδιού έως 4 ετών, σε περίπτωση που δεν κάνει χρήση μειωμένου ωραρίου
Δικαιολογητικά : -Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης -Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα κάνει χρήση μειωμένου ωραρίου και ότι ο σύζυγος δημόσιος υπάλληλος δεν θα κάνει χρήση της άδειας. ( Ο πατέρας εκπ/κός του οποίου η σύζυγος δεν εργάζεται δικαιούται να κάνει χρήση της άδειας ανατροφής) α. Σε περίπτωση δίδυμης κύησης : + 6 μήνες β. Σε περίπτωση τρίδυμης κύησης : + 6 μήνες + 6 μήνες |
Τρίμηνη άδεια (90 ημερών)
|
Άρθρο 53 παρ.1 του Υ.Κ. τελευταίο εδάφιο
|
Σε περίπτωση γέννησης 3ου παιδιού μπορεί να χορηγηθεί:
α)Αμέσως μετά την άδεια λοχείας ή β)Αμέσως μετά την άδεια ανατροφής ή γ)Με την έναρξη του σχολικού έτους -Η άδεια αυτή μπορεί να χορηγηθεί έως τη συμπλήρωση του 6ου έτους της ηλικίας του τέκνου – Η αίτηση για την χορήγηση της άδειας θα πρέπει να υποβάλλεται τουλάχιστον ένα μήνα πριν την έναρξη της. * Αποτελεί μέρος της άδειας άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου (έως 3 έτη)* |
Μειωμένο ωράριο
|
Άρθρο 53 του Υ.Κ. παρ.2 και άρθρο 13 παρ.8 του Ν. 1566/1985
|
Εάν δεν κάνει χρήση της εννεάμηνης άδειας ανατροφής μπορεί να επιλέξει την μείωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου κατά 2 ώρες την εβδομάδα με παράλληλη απαλλαγή από τις πρόσθετες υπηρεσίες, εφόσον το παιδί είναι ηλικίας έως 2 ετών.
|
Άδεια για παρακολούθηση της σχολικής επίδοσης
|
Άρθρο 53 παρ. 6 του Υ.Κ.
|
-Έως 4 ημέρες το χρόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν : 1 παιδί
-Έως 5 ημέρες το χρόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν : 2 ή περισσότερα παιδιά και παρακολουθούν μαθήματα στην ίδια βαθμίδα -Έως 6 ημέρες το χρόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν : 2 παιδιά και παρακολουθούν μαθήματα σε διαφορετική βαθμίδα |
Άδεια εξετάσεων
|
Άρθρο 60 του Υ.Κ. όπως αντικαταστάθηκε από το Ν.4210/2013
|
Στους εκπαιδευτικούς που είναι μαθητές, σπουδαστές προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί χορηγείται 10 ημέρες άδεια εξετάσεων. Όσοι επίσης συμμετέχουν σε προγράμματα μεταπτυχιακού ανοικτού πανεπιστημίου, ασχέτως εάν οι εξετάσεις διεξάγονται κατά το Σαββατοκύριακο.
Δικαιούχοι και αυτοί που παρουσιάζουν μεταπτυχιακή εργασία ή εκπονούν διδακτορική διατριβή Δικαιολογητικά : Βεβαίωση παρουσίασης από την σχολή |
Άδεια για επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους
|
Άρθρο 59 του Υ.Κ.
|
Μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία.
Δικαιολογητικά : Βεβαίωση παρουσίασης |
Άδεια Αιρετών ΟΤΑ
|
Άρθρα 93, 182, 183 του Ν. 3852/2010
Άρθρο 58 του Ν.3966/2011 Άρθρο 7 του Ν.4071/2012 |
Ανάλογα με το αξίωμά τους χορηγείται ειδική άδεια ή απαλλαγή για όλο το χρονικό διάστημα της θητείας τους.
|
Άδειες Συνδικαλιστικές
|
Άρθρα 17, 18 του Ν. 1264/1982
Άρθρο 6 του Ν.2224/1994 Άρθρο 11 του Ν.2336/1995 |
Πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις
-Στον πρόεδρο, αντιπρόεδρο και γενικό γραμματέα άδεια έως 3 ημέρες το μήνα εάν τα μέλη τους είναι λιγότερα από 500. -Έως 5 ημέρες το μήνα εάν τα μέλη τους είναι περισσότερα από 500. Δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις -Στον πρόεδρο έως 15 ημέρες το μήνα εάν τα μέλη του είναι λιγότερα από 1500 και για όσο χρόνο διαρκεί η θητεία αν τα μέλη τους είναι περισσότερα από 1500. -Στον γενικό γραμματέα έως 15 ημέρες το μήνα εάν τα μέλη τους είναι λιγότερα από 10.000. -Στον αντιπρόεδρο και ταμία έως 15 ημέρες το μήνα. -Στα μέλη έως 9 ημέρες το μήνα ανεξαρτήτως αριθμού μελών. |
Αναρρωτική άδεια
|
Άρθρα 54, 55, 56 του Υ.Κ. όπως αντικαταστάθηκαν από τον Ν. 4210/2013 ΦΕΚ 254 Α΄
|
Βραχυχρόνιες αναρρωτικές
– Έως 8 ημέρες με γνωμάτευση γιατρού (κατά ημερολογιακό έτος). – 2 ημέρες εκ των οποίων με υπεύθυνη δήλωση αλλά όχι συνεχόμενη. – Πέραν των 8 ημερών κατ? έτος ο υπάλληλος προσέρχεται στην Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή ΕΚΤΟΣ Α. Νοσηλεία 7 ημερών σε δημόσιο νοσοκομείο και γνωμάτευση Δ/ντη Δημόσιου Νοσοκομείου. Β. Χειρουργική επέμβαση σε δημόσιο νοσοκομείο ή ιδιωτική κλινική. SOS – ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ -Δεν παραπέμπεται ο υπάλληλος, (μετά από αργία ή πριν ή ενδιάμεσα) στην Υγειονομική Επιτροπή. Εφόσον παραπέμπεται στην Υγειονομική Επιτροπή η ιατρική γνωμάτευση πρέπει να είναι η πρωτότυπη. -Δικαιούται τόσους μήνες όσα είναι τα έτη υπηρεσίας του αφαιρούμενης της αναρρωτικής άδειας που έχει λάβει την τελευταία πενταετία. Αναρρωτική άδεια χορηγούμενη χωρίς διακοπή δεν μπορεί να υπερβεί τους 12 μήνες. |
Άδειες άνευ αποδοχών Οι αιτήσεις υποβάλλονται τον μήνα ΙΟΥΝΙΟ
|
Άρθρα 51, 53 του Υ.Κ.Άρθρο 16 περ. Ε του Ν.1566/1985
|
Α. Έως 1 μήνα ,μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος, εφόσον οι ανάγκες της υπηρεσίας το επιτρέπουν χορηγείται από τον Δ/ντή εκπαίδευσης χωρίς γνώμη υπηρεσιακού συμβουλίου.
Β. Έως 3 έτη συνολικά χορηγείται από τον Περιφερειακό Δ/ντή ύστερα από γνωμοδότηση του ΑΠΥΣΠΕ. Γ. Έως 5 έτη με δυνατότητα παράτασης για ακόμη 5 έτη σε εκπ/κό που αποδέχεται θέση σε Ευρωπαϊκή ένωση χορηγείται από το ΑΠΥΣΠΕ. Δ. Έως 6 έτη συνεχώς ή τμηματικώς, εκπαιδευτικός του οποίου σύζυγος υπηρετεί στο εξωτερικό σε Ελληνική Υπηρεσία του Δημοσίου χορηγείται από το ΑΠΥΣΠΕ. |
Άδειες άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου
|
Άρθρο 51 παρ.2 του Υ.Κ. όπως τροποποιήθηκε με την παρ.4 του άρθρου 37 του Ν.3986/2011
|
Στους γονείς εκπαιδευτικούς χορηγείται άδεια άνευ αποδοχών έως 3 έτη, υποχρεωτικά και χωρίς γνώμη υπηρεσιακού συμβουλίου, όταν πρόκειται για ανατροφή παιδιού έως και 6 ετών, χορηγείται από τον Δ/ντη εκπαίδευσης
Η άδεια χορηγείται συνεχόμενα και όχι τμηματικά μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους |
Τετράμηνη άδεια άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου. Οι αιτήσεις υποβάλλονται 2 μήνες νωρίτερα από την επιθυμητή ημερομηνία έναρξης της άδειας
|
Άρθρο 50 του Ν.4075/2012 Όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 39 του Ν.4144/2013
|
Για ανατροφή παιδιού έως 6 ετών χωρίς γνώμη υπηρεσιακού συμβουλίου μπορεί να χορηγηθεί σε :
Α. Συνεχές διάστημα (4 μήνες) Β. Τμηματικά σε διαφορετικά σχολικά έτη. Με σχετική αίτηση θα πρέπει να διευκρινίζεται η επιθυμητή έναρξη και λήξη της. Χορηγείται από τον Δ/ντη εκπαίδευσης Δικαιολογητικά: Ληξιαρχική πράξη γέννησης |
Από http://dipe.kav.sch.gr/
Ολοκληρώθηκαν σήμερα 29-4-2015 τα τέσσερα επιμορφωτικά σεμινάρια, που διοργάνωσε στην αίθουσα της βιβλιοθήκης του σχολείου μας η σχολική σύμβουλος φιλολόγων του νομού Ημαθίας Χριστίνα Αραμπατζή.
Το πρόγραμμα των σεμιναρίων με τίτλο “Καλές διδακτικές πρακτικές στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων” είχε ως εξής:
- Παρασκευή 27/03/2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Η αξιοποίηση οπτικοακουστικών υλικών στη διδακτική πράξη – Διδακτικό σενάριο στη Νεοελληνική Λογοτεχνία της Α΄ Γυμνασίου
- Πέμπτη 02-04-2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Καλλιέργεια και ανάπτυξη νέων γραμματισμών στο Γυμνάσιο – Η αξιοποίηση του διαδικτυακού ραδιόφωνου στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων -Διδακτικά σενάρια στη διδασκαλία της ΑΕ Γλώσσας της Α΄ Γυμνασίου.
- Τρίτη 21-04-2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Σχέδια διδασκαλίας ποίησης και πεζογραφίας στο Γυμνάσιο και προτάσεις δημιουργικής γραφής.
- Τετάρτη 29-04-2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Διαδικτυακές εφαρμογές στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων – Πρακτικές φιλαναγνωσίας στο Γυμνάσιο
Εισηγήσεις παρουσίασαν:
Αραμπατζή Χριστίνα, «Καλλιέργεια και ανάπτυξη νέων γραμματισμών στο Γυμνάσιο», καθώς και: «Διδακτική πρόταση θεματικής διαπραγμάτευσης ενοτήτων από το πρώτο και δεύτερο βιβλίο του Ηροδότου με αφορμή τις ενότητες 11 και 12 του σχολικού εγχειριδίου Αρχαία Ελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου»
Γαλλής Κωνσταντίνος, «Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα: ένας νέος δικτυακός τόπος για την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό»
Ιντζεβίδου Κυριακή, «Παιδική εργασία: η κλεμμένη παιδική ηλικία”, Α΄ Γυμνασίου, Νεοελληνική Λογοτεχνία» καθώς και: «Πρακτικές φιλαναγνωσίας για τη διαφορετικότητα και τις ανθρώπινες σχέσεις».
Μυλωνά Ιωάννα, «Η παιδική εκμετάλλευση υπό το φως της ποιητικής δημιουργίας (παραδοσιακής και μοντέρνας)»
Σαράντη Βαρβάρα, Δαμιανίδου Ειρήνη, «Πρακτικές φιλαναγνωσίας και δημιουργικής γραφής στο Γυμνάσιο»
Σκουμποπούλου Χαρίκλεια, «Αρχαία Ελληνικά…στον αέρα” μια πρόταση διδασκαλίας στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας της Α΄ γυμνασίου στις ενότητες 10 και 13 (κοινό θέμα η φιλία) αξιοποιώντας ως εκπαιδευτικό εργαλείο το μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο “European School Radio»
Ταχματζίδης Δημήτριος, «Παιδαγωγική αξιοποίηση οπτικοακουστικών υλικών μέσα και έξω από τη σχολική αίθουσα»
Τσαλουχίδης Παντελής, «Δόξα και θάνατος μιας κάποιας Πολυξένης»
Η προσφορά του Ελληνικού παιδικού χωριού στο Φίλυρο και το έργο που παράγει στα παιδιά που στερούνται μια ομαλή ζωή μέσα σε μια ζεστή οικογένεια είναι το λιγότερο συγκινητική.
Το σχολείο μας δείχνοντας το κοινωνικό του πρόσωπο με πρωτοβουλία της κ.Μποΐτση την υποστήριξη του Διευθυντή όλου του συλλόγου των καθηγητών και την πολύ θερμή ανταπόκριση από τους μαθητές μας συγκέντρωσε τρόφιμα, ρούχα, και παιχνίδια.
Στις 18/12/2015 η Α’ και Β’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Ελληνικό Παιδικό χωριό στο Φίλυρο για να γνωρίσει από κοντά τους ανθρώπους και τα παιδιά που ζουν εκεί και να προσφέρει τα δικά μας δώρα αγάπης.
Η υποδοχή ήταν θερμή και όλα τα παιδιά ένιωσαν το συναίσθημα της αγάπης που υπάρχει.
Το να δίνεις σε ανθρώπους που βιώνουν μια ανάγκη ιδίως στις μέρες μας είναι κάτι που ένα σχολείο πρέπει να “διδάσκει” και να περνάει στους μαθητές με έμπρακτο τρόπο.
Τις μέρες αυτές γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες συνεχών αποκαλύψεων από τις ανασκαφές στους αρχαιολογικούς χώρους της Βεργίνας και της Αμφίπολης.
Τα ευρήματα στο λόφο Κάστα της Αμφίπολης, όπως επίσης και ο νέος ασύλητος τάφος στην Βεργίνα, καταδεικνύουν συνεχώς ότι σε αυτόν τον χώρο, τον Ελλαδικό, το πέρασμα της ιστορίας έχει αφήσει την σφραγίδα ενός αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.
Σίγουρα το μέγεθος της αξίας των ευρημάτων θα αποτιμηθούν με την ολοκλήρωση των ανασκαφών. Όμως είναι η πρώτη φορά που μια ανασκαφή διεξάγεται με όρους τηλεοπτικούς, αυξάνοντας κατά αυτόν τον τρόπο, την τυχόν πίεση που υφίστανται ερευνητές-αρχαιολόγοι, οι οποίοι προσπαθούν να διεξάγουν μια επιστημονικά ορθή και απολύτως τεκμηριωμένη ανασκαφή. Ο πρωτόγνωρος δε επικοινωνιακός χειρισμός του ευρήματος, πρέπει να συνδεθεί μάλλον με σχεδιασμούς που δεν έχουν να κάνουν με το ουσιαστικό ενδιαφέρον για την πολιτιστική μας κληρονομιά, παρά με την προβολή προσώπων και περιφερειών. Όπως και να΄χει όμως το αποτέλεσμα των ανασκαφών, στη Βεργίνα ή στην Αμφίπολη, στην Πέλλα ή στο Δίον, δεν μπορεί παρά να μας συναρπάζει η διαρκής αποκάλυψη μνημείων που αποδεικνύουν την μακραίωνη και αδιαμφισβήτητη παρουσία των προγονικών μας φύλων στην ευρύτερη περιοχή μας.
Αναφέρονται παρακάτω οι Καθηγητές του Συλλόγου για το 2014-2015
Α/Α | Φωτ. | Ονοματεπώνυμο | Κλάδος | Ειδικότητα |
---|---|---|---|---|
1 | ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΖΩΗ | ΠΕ03.50 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔ.ΑΓΩΓΗΣ | |
2 | ΒΑΓΓΕΛΤΖΙΚΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΠΕ05 | ΓΑΛΛΙΚΩΝ | |
3 | ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΣ | |
4 | ΓΑΛΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
5 | ΓΑΛΟΥΖΗΣ ΜΙΧΑΗΛ | ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | |
6 | ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | |
7 | ΔΑΣΤΑΜΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | |
8 | ΔΕΡΒΙΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ03.50 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔ.ΑΓΩΓΗΣ | |
9 | ΔΟΥΜΑΝΗ ΕΥΘΥΜΙΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
10 | ΔΡΑΓΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | |
11 | ΖΩΓΙΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ | ΠΕ16.01 | ΜΟΥΣΙΚΟΣ | |
12 | ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | |
13 | ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ18.12 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ | |
14 | ΚΑΝΕΛΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
ΠΕ04.02 | ΧΗΜΙΚΟΣ | |
15 | ΚΑΡΑΦΟΛΑ ΣΟΦΙΑ | ΠΕ04.04 | ΒΙΟΛΟΓΟΣ | |
16 | ΚΕΦΑΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΗ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
17 | ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΕ04.01 | ΦΥΣΙΚΟΣ | |
18 | ΜΑΝΤΖΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΩΝ | |
19 | ΜΠΙΖΕΤΑ ΕΥΠΡΑΞΙΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
20 | ΜΠΙΖΕΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | ΠΕ20 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ | |
21 | ΜΠΟΙΤΣΗ ΕΛΕΝΗ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
22 | ΠΙΤΣΙΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΠΕ15 | ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | |
23 | ΠΛΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | |
24 | ΠΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
25 | ΠΟΥΛΙΟΒΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ19 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ | |
26 | ΡΟΥΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΕ04.01.50 | ΦΥΣΙΚΟΣ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ | |
27 | ΡΟΥΣΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΑ | ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΣ | |
28 | ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | |
29 | ΤΣΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΠΕ08 | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | |
30 | ΦΩΤΗ ΑΝΝΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
31 | ΧΑΤΖΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΠΕ02.50 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ | |
32 | ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ ΜΑΡΙΑ | ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ |
Το φύλλο αυτό, αποτελεί το πρώτο μιας προσπάθειας που έγινε από την μαθητική δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου μας, με την στήριξη των καθηγητών κ.Μαντζουλά και κ. Γαλουζή. Ελπίζουμε να έχουμε συνέχεια και την επόμενη φορά να είμαστε καλύτεροι.
Μπορείτε να διαβάσετε την εφημερίδα ή να την κατεβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ! ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροφυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας – λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το
οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:
Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη
Δράση 2: Συνκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων
Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών
Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη του προσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων
Αναφέρονται παρακάτω οι Καθηγητές του Συλλόγου για το 2013-2014
Α/Α | Φωτ. | Ονοματεπώνυμο | Κλάδος | Ειδικότητα |
---|---|---|---|---|
1 | ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΖΩΗ | ΠΕ03.50 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔ.ΑΓΩΓΗΣ | |
2 | ΒΑΓΓΕΛΤΖΙΚΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΠΕ05 | ΓΑΛΛΙΚΩΝ | |
3 | ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΣ | |
4 | ΓΑΛΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
5 | ΓΑΛΟΥΖΗΣ ΜΙΧΑΗΛ | ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | |
6 | ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | |
7 | ΔΑΣΤΑΜΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | |
8 | ΔΕΡΒΙΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ03.50 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔ.ΑΓΩΓΗΣ | |
9 | ΔΟΥΜΑΝΗ ΕΥΘΥΜΙΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
10 | ΔΡΑΓΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | |
11 | ΖΩΓΙΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ | ΠΕ16.01 | ΜΟΥΣΙΚΟΣ | |
12 | ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | |
13 | ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ18.12 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ | |
14 | ΚΑΝΕΛΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
ΠΕ04.02 | ΧΗΜΙΚΟΣ | |
15 | ΚΑΡΑΦΟΛΑ ΣΟΦΙΑ | ΠΕ04.04 | ΒΙΟΛΟΓΟΣ | |
16 | ΚΕΦΑΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΗ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
17 | ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΕ04.01 | ΦΥΣΙΚΟΣ | |
18 | ΜΑΝΤΖΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΩΝ | |
19 | ΜΠΙΖΕΤΑ ΕΥΠΡΑΞΙΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
20 | ΜΠΙΖΕΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | ΠΕ20 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ | |
21 | ΜΠΟΙΤΣΗ ΕΛΕΝΗ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
22 | ΠΙΤΣΙΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΠΕ15 | ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | |
23 | ΠΛΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | |
24 | ΠΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
25 | ΠΟΥΛΙΟΒΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ19 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ | |
26 | ΡΟΥΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΕ04.01.50 | ΦΥΣΙΚΟΣ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ | |
27 | ΡΟΥΣΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΑ | ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΣ | |
28 | ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ | |
29 | ΤΣΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΠΕ08 | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | |
30 | ΦΩΤΗ ΑΝΝΑ | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
31 | ΧΑΤΖΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΠΕ02.50 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ | |
32 | ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ ΜΑΡΙΑ | ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ |
Σήμερα (5/10) γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών. Γιορτάζουν οι άνθρωποι, οι επιστήμονες, οι επαγγελματίες που δίνουν καθημερινά την ψυχή τους στο απαιτητικό έργο της εκπαίδευσης της νέας γενιάς.
H Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών γιορτάζεται την 5η Οκτώβρη κάθε χρόνο από το 1994 -όταν θεσπίστηκε από την UNESCO- με σκοπό να κινητοποιεί την υποστήριξη στους δασκάλους και να διασφαλίζεται η συνεχής ικανοποίηση των αναγκών των νέων γενιών από τους δασκάλους.
Με αφορμή τον εορτασμό της ημέρας, στο ιστολόγιο http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/2012/10/05 του εκλεκτού συναδέλφου εκπαιδευτικού Κωνσταντίνου Κιουρτσή, αναρτήθηκε το κείμενο της ομιλίας του Καθηγητή Dumitru Chitoran, «Το πιο ωραίο επάγγελμα στον κόσμο με την οποία άνοιξε τις εργασίες του το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή: «Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στον Πολιτισµό Ανθρωπίνων chr(38)#8710;ικαιωµάτων και. Ειρήνης που διοργάνωσε η Έδρα UNESCO του Α.Π.Θ., την αυγή της 3ης χιλιετίας.
Στον ιστότοπο , μπορείτε να βρείτε στοιχεία, προτάσεις και υλικό για τον εορτασμό της Ημέρας. Επίσης, μπορείτε να δείτε πώς γιορτάζεται παγκοσμίως και να ανακοινώσετε τις δικές σας δράσεις στο www.worldteachersday.org.
Θερμές ευχές στους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων για καλύτερες μέρες, καλή δημιουργική σχολική χρονιά, με δύναμη, αντοχές και ελπίδα, χωρίς αίσθηση ανασφάλειας, φόβου και κοινωνικής απαξίωσης
- 1
- 2