Ολοκληρώθηκαν σήμερα 29-4-2015 τα τέσσερα επιμορφωτικά σεμινάρια, που διοργάνωσε στην αίθουσα της βιβλιοθήκης του σχολείου μας η σχολική σύμβουλος φιλολόγων του νομού Ημαθίας Χριστίνα Αραμπατζή.
Το πρόγραμμα των σεμιναρίων με τίτλο “Καλές διδακτικές πρακτικές στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων” είχε ως εξής:
- Παρασκευή 27/03/2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Η αξιοποίηση οπτικοακουστικών υλικών στη διδακτική πράξη – Διδακτικό σενάριο στη Νεοελληνική Λογοτεχνία της Α΄ Γυμνασίου
- Πέμπτη 02-04-2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Καλλιέργεια και ανάπτυξη νέων γραμματισμών στο Γυμνάσιο – Η αξιοποίηση του διαδικτυακού ραδιόφωνου στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων -Διδακτικά σενάρια στη διδασκαλία της ΑΕ Γλώσσας της Α΄ Γυμνασίου.
- Τρίτη 21-04-2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Σχέδια διδασκαλίας ποίησης και πεζογραφίας στο Γυμνάσιο και προτάσεις δημιουργικής γραφής.
- Τετάρτη 29-04-2015 και ώρα 12.30 έως 14.30 με θέμα: Διαδικτυακές εφαρμογές στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων – Πρακτικές φιλαναγνωσίας στο Γυμνάσιο
Εισηγήσεις παρουσίασαν:
Αραμπατζή Χριστίνα, «Καλλιέργεια και ανάπτυξη νέων γραμματισμών στο Γυμνάσιο», καθώς και: «Διδακτική πρόταση θεματικής διαπραγμάτευσης ενοτήτων από το πρώτο και δεύτερο βιβλίο του Ηροδότου με αφορμή τις ενότητες 11 και 12 του σχολικού εγχειριδίου Αρχαία Ελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου»
Γαλλής Κωνσταντίνος, «Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα: ένας νέος δικτυακός τόπος για την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό»
Ιντζεβίδου Κυριακή, «Παιδική εργασία: η κλεμμένη παιδική ηλικία”, Α΄ Γυμνασίου, Νεοελληνική Λογοτεχνία» καθώς και: «Πρακτικές φιλαναγνωσίας για τη διαφορετικότητα και τις ανθρώπινες σχέσεις».
Μυλωνά Ιωάννα, «Η παιδική εκμετάλλευση υπό το φως της ποιητικής δημιουργίας (παραδοσιακής και μοντέρνας)»
Σαράντη Βαρβάρα, Δαμιανίδου Ειρήνη, «Πρακτικές φιλαναγνωσίας και δημιουργικής γραφής στο Γυμνάσιο»
Σκουμποπούλου Χαρίκλεια, «Αρχαία Ελληνικά…στον αέρα” μια πρόταση διδασκαλίας στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας της Α΄ γυμνασίου στις ενότητες 10 και 13 (κοινό θέμα η φιλία) αξιοποιώντας ως εκπαιδευτικό εργαλείο το μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο “European School Radio»
Ταχματζίδης Δημήτριος, «Παιδαγωγική αξιοποίηση οπτικοακουστικών υλικών μέσα και έξω από τη σχολική αίθουσα»
Τσαλουχίδης Παντελής, «Δόξα και θάνατος μιας κάποιας Πολυξένης»