Το 6ο Γυμνάσιο Βέροιας θρηνεί για την απώλεια της αγαπητής συναδέλφου Μαρίας Χατζησάββα καθηγήτριας Γερμανικών που υπηρέτησε στο σχολείο μας αρκετά χρόνια και αποτελούσε βασικό μέλος του Συλλόγου Διδασκόντων. Η Μαρία ξεχώριζε για το ήθος της, την προσήλωση που επιτελούσε τα καθήκοντα της, την αγάπη της για τα παιδιά, την συναδελφικότητα της.
Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια της.
Το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την εργασία στο έργο του eTwinning «Παιχνίδια φωτός και σκιών» του σχολικού έτους 2021-2022. Αυτό σημαίνει ότι η εργασία μας, η εργασία των μαθητών μας και η συνεργασία με τους συνεργάτες μας πληρούσαν τα κριτήρια του Πλαισίου Ετικέτας Ποιότητας και έλαβαν υψηλή βαθμολογία.
Επίσης, το έργο μας θα παρουσιαστεί σε ειδικό χώρο στην Ευρωπαϊκή Σχολική Εκπαιδευτική Πλατφόρμα.
Στη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 πραγματοποιήθηκε από μαθητές της Β τάξης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Βυυζαντινή Βέροια”. Τα παιδιά παρουσίασαν σε power point βυζαντινές εκκλησίες της Βέροιας.
Δείτε επίσης και το σχετικό βίντεο εδώ.
Το σχολικό έτος 2022-23 πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας τα περιβαλλοντικά προγράμματα Γεφύρια της Ελλάδας 1 και 2. Πρόκειται για το ίδιο πρόγραμμα που χωρίστηκε σε δύο λόγω της μεγάλης συμμετοχής μαθητών. Στα προγράμματα συμμετείχαν 48 μαθητές και από τα τέσσερα τμήματα της Β γυμνασίου. Οι μαθητές αφού χωρίστηκαν σε ομάδες επέλεξαν εργασίες με τις οποίες και ασχολήθηκαν και οι οποίες αφορούσαν α) την σημασία και την χρησιμότητα των γεφυριών στο παρελθόν αλλά και σήμερα, β) τους θρύλους – παραδόσεις που σχετίζονται με γεφύρια, γ) τα λογοτεχνικά έργα, τα τραγούδια αλλά και τους πίνακες ζωγραφικής που εμπνέονται / μιλούν για γεφύρια και δ) εργασίες που αφορούσαν διάφορα γεφύρια παραδοσιακά αλλά και σύγχρονα ανά την Ελλάδα. Να πούμε ότι έγινε ιδιαίτερη αναφορά και σε γεφύρια της πόλης μας.
Πήγαμε δύο εκδρομές μία στα Γρεβενά οπού επισκεφτήκαμε το Γεφύρι του Ζιάκα και του Αζίζ -Αγά και άλλη μία οπού περπατήσαμε δίπλα στον Τριπόταμο και περάσαμε από τις γέφυρες των Αδερφών Κουσίου, την γέφυρα Καρά Αχμέτ και την γέφυρα της Μπαρμπούτας. Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πάρα πολύ και τις δύο εκδρομές. Εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την γέφυρα του Αζίζ -Αγά και μάλιστα μας ζητούσαν να τους ξαναπάμε το καλοκαίρι για να κολυμπήσουν στο ποτάμι. Μεγάλο ενθουσιασμό αλλά και έκπληξη τούς προκάλεσε και η βόλτα δίπλα στον Τριπόταμο. Εντυπωσιάστηκαν από το ποτάμι αλλά και την βλάστηση και δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι αυτό το πανέμορφο μέρος βρίσκονταν τόσο κοντά τους και δεν το γνώριζαν. Επιπλέον κατά την βόλτα μας δίπλα στο ποτάμι ενημερώθηκαν από τον σύλλογο «φίλοι του ποταμού Τριπόταμου της Βέροιας» για το ποτάμι της Βέροιας και την προσφορά του στην πόλη από τα αρχαία χρόνια μέχρι και τα πιο πρόσφατα. Ταυτόχρονα άκουσαν χρήσιμες πληροφορίες για την γέφυρα του Καρά Αχμέτ αλλά και την σύγχρονη γέφυρα των αδερφών Κουσίου. Η εκδρομή μας στον Τριπόταμο ολοκληρώθηκε και με μια περιβαλλοντική δράση: οι μαθητές μας μοίρασαν φυλλάδια στους εμπόρους στην περιοχή που γίνεται το παζάρι της Βέροιας προτρέποντας τους να φροντίζουν την καθαρότητα του χώρου και κυρίως του ποταμού.
Τέλος φτιάξαμε ένα σύντομο βιντεάκι στο οποίο προσπαθήσαμε να παρουσιάσουμε σύντομα τις δράσεις μας.
Δείτε το βιντεάκι μας εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=K1IFYiZLvUY
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΠΟΤΑΜΟ
ΓΕΦΥΡΙΑ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΛΙΟΤΣΙΟΥ ΒΕΝΕΤΙΑ
ΠΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΜΠΟΪΤΣΗ ΕΛΕΝΗ
ΦΩΤΗ ΑΝΝΑ
Την Πέμπτη 1 Ιουνίου ο Σύλλογος «Φίλοι του ποταμού Τριποτάμου Βέροιας» πραγματοποίησε εκδήλωση με στόχο τη βράβευση μαθητών και σχολείων που έλαβαν μέρος σε δράσεις του Συλλόγου. Το 6ο Γυμνάσιο Βέροιας όχι μόνο ήταν παρόν, αλλά διακρίθηκε πολλαπλώς.
Τιμήθηκε ως σχολείο με βράβευση για την ανάδειξη του Τριποτάμου μέσα από το Πρόγραμμα Σχολικών δραστηριοτήτων «Γεφύρια της Ελλάδας». Το βραβείο παρέλαβαν οι υπεύθυνες καθηγήτριες Πουλή Γεωργία, Λιότσιου Βενετία, Μποΐτση Ελένη και Φώτη Άννα.
Παράλληλα οι μαθητές μας κατέκτησαν την 1η (Γκαλίτσιου Αφροδίτη) και 3η (Αναστασιάδου Γλυκερία) θέση στον φωτογραφικό διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Σύλλογος και το βραβείο πρωτότυπης φωτογραφίας (Δήμος Ορέστης). Στον φωτογραφικό διαγωνισμό υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν οι καθηγήτριες Μποΐτση Ελένη και Πουλή Γεωργία.
Ευχαριστούμε τον κ. Παπακανάκη, πρόεδρο του Συλλόγου, για τη συνεργασία και συγχαίρουμε όλους τους μαθητές μας που έλαβαν μέρος στις δράσεις.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικής Δραστηριότητας «Γνωρίζω την πόλη μου» μαθητέςκαι καθηγητές «ταξίδεψαν» στη Βέροια, στο χρόνο και τον χώρο. Αξίζει να σημειωθεί πως οι μισοί περίπου μαθητές μας προέρχονται από χωριά λίγο έξω από τη Βέροια, τα οποία μέχρι πρόσφατα δεν γνώριζαν παρά μόνο το κέντρο της πόλης μας. Για πρώτη φορά περιηγήθηκαν (όπως και οι υπεύθυνοι καθηγητές) σε ιστορικής και πολιτισμικής αξίας περιοχές της Βέροιας και μάλιστα με ξενάγηση από τον λαογράφο κ. Δημητράκη που διήρκεσε τρεισήμισι ώρες. Για πρώτη φορά ακόμη πληροφορήθηκαν την ύπαρξη Εβραϊκής συναγωγής στην πόλη, για την οποία μας μίλησε η κ. Μέσκα επί τόπου. Περπάτησαν στους δρόμους της παραδοσιακής συνοικίας Μπαρμπούτα (οι περισσότεροι για πρώτη φορά). Τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα «Τριπόταμος, το ποτάμι της Βέροιας», στον οποίο και τελικά έλαβαν μέρος τρεις από τους οποίους οι δύο διακρίθηκαν. Ο ενθουσιασμός τους από τις εξορμήσεις και τις δράσεις του προγράμματος ήταν μεγάλος.
Οι φετινοί μαθητές μας προτίμησαν να εκπονήσουν εργασίες ερευνητικού χαρακτήρα (έναντι της καλλιτεχνικής έκφρασης που προτιμήθηκε πέρσι σε ανάλογο πρόγραμμα) αναζητώντας υλικό στο διαδίκτυο, μαθαίνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τι σημαίνει ερευνητική/συνθετική εργασία, αλλά και βελτιώνοντας τις δεξιότητές τους στις Νέες Τεχνολογίες. Με τη ευκαιρία του προγράμματος, λοιπόν, θα λέγαμε ότι γνώρισαν καλύτερα ένα μεγάλο κομμάτι του τόπου τους.
Παράλληλα αναπτύχθηκαν κοινωνικές αρετές όπως η συνεργασία, η υπευθυνότητα, η εργατικότητα, η ανάληψη πρωτοβουλιών και η ανάπτυξη συναγωνισμού. Οι μαθητές αφύπνισαν ικανότητες και δεξιότητές τους, εξάσκησαν τη φαντασία και την αισθητική τους, τόνωσαν την αυτοπεποίθησή τους και ανακάλυψαν –ίσως – κρυμμένες πτυχές της προσωπικότητάς τους.
Κοινός τόπος (μαθητών και καθηγητριών) ήταν πως μόχθησαν και ταυτόχρονά διασκέδασαν, ενώ συγχρόνως αναπτύχθηκαν δεσμοί μεταξύ τους που δεν είχαν προβλέψει, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό, αφού οι μαθητές που συμμετείχαν προέρχονταν από δύο τμήματα της Α’ Γυμνασίου∙ προσαρμόστηκαν, λοιπόν, πιο γρήγορα στο νέο σχολικό περιβάλλον. Εκφράστηκε η επιθυμία την επόμενη σχολική χρονιά να πραγματοποιηθεί παρόμοιο εγχείρημα.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ
Δείτε βίντεο του προγράμματος εδώ.
Σχετικά με το πρόγραμμα μας, θέσαμε εξ΄ αρχής ως βασικούς στόχους, την αφύπνιση της ιστορικής μνήμης για ένα γεγονός που καθόρισε την μορφή και τον χαρακτήρα του Νεοελληνικού Κράτους και τον ενστερνισμό της αφύπνισης αυτής από μεγάλο μέρος των μαθητών μας.
Εκτιμούμε ότι οι μαθησιακοί, αλλά κυρίως οι παιδαγωγικοί στόχοι που τέθηκαν στην αρχή της χρονιάς επιτεύχθηκαν.
Πρώτη φορά ίσως συναντήσαμε τόση προθυμία εκ μέρους των μαθητών να συμμετάσχουν σε μια σχολική δραστηριότητα.
Αρχικά εκπόνησαν ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα της εκδήλωσης και στη συνέχεια έψαξαν υλικό στο διαδίκτυο και σε βιβλία από την προσωπική και σχολική βιβλιοθήκη. Έμαθαν δηλαδή να ερευνούν, να αξιολογούν και να επιλέγουν την πληροφορία και βελτίωσαν τις δεξιότητές τους στις Νέες Τεχνολογίες. Εμπνεύστηκαν ακόμη συμβολισμούς (: προσωποποίησαν την Ιστορία και τις Μεγάλες Δυνάμεις για να αναδείξουν το ρόλο τους) κι έγραψαν σύντομα θεατρικά δρώμενα και ποίημα (δημιουργική γραφή).
Παράλληλα, μάθαιναν κι εξασκούνταν σε παραδοσιακούς χορούς της Μικράς Ασίας (συμπεριλαμβανομένου και του Πόντου), εξοικειώθηκαν σε μουσικά ακούσματα όλων των ειδών από την ευρύτερη περιοχή. Εκπόνησαν δύο Power Point: το ένα για να στηρίξει την Εκδήλωση Μνήμης και το άλλο για να παρουσιαστεί στην τελική γιορτή λήξης στο σχολείο. Μεγάλο μέρος της ενασχόλησής τους ήταν οι πρόβες.
Επισκεφτήκαμε, τέλος, τον Σύλλογο Μικρασιατών όπου και παρουσιάστηκαν πτυχές άγνωστες στους μαθητές για τη ζωή στη Μικρά Ασία, τη Μικρασιατική Καταστροφή και τους πρόσφυγες∙ οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν αντικείμενα λαογραφικού περιεχομένου. Στην ίδια εκδρομή εξορμήσαμε στους δρόμους της πόλης αναζητώντας οδούς σχετικές με το θέμα μας.
Γίνεται φανερό, λοιπόν, πως οι μαθητές:
- Εργάστηκαν
- Έμαθαν για ένα κορυφαίο ιστορικό γεγονός της Νεότερης Ελλάδας χωρίς πάθη και φανατισμούς
- Κατανόησαν το ρόλο της ιστορίας στη ζωή μας
- Μυήθηκαν σε διάφορες μορφές τέχνης (χορός, τραγούδι, συγγραφή σεναρίου, ποίηση και λογοτεχνία, υποκριτική)
- Εκφράστηκαν καλλιτεχνικά
- Ψυχαγωγήθηκαν
- Κοινωνικοποιήθηκαν μέσα από τη συνεργασία και την ανάληψη πρωτοβουλιών, μέσα από την αντιμετώπιση των δυσκολιών και τις χαρούμενες στιγμές, μέσα από την προσπάθεια επιβολής και της υποχώρησης, μέσα από την ανάπτυξη ανθρώπινων δεσμών
- Αντιμετώπισαν τον φόβο της έκθεσης στο κοινό και τόνωσαν την αυτοπεποίθησή τους
- Ξεπέρασαν πολλές φορές τον εαυτό τους
- Καλλιέργησαν την ενσυναίσθησή τους
- Σύνδεσαν το χτες με το σήμερα (π.χ. η εκδήλωση έκλεισε με αναφορά στο φαινόμενο των προσφύγων σήμερα)
Βέβαια κάθε προσπάθεια έχει και κάποια αρνητικά σημεία. Ως τέτοιο αναφέρουμε ενδεικτικά την αναγκαστική επιλογή μαθητών που προθυμοποιήθηκαν να συμμετάσχουν. Εκδήλωσαν ενδιαφέρον αρχικά 70 περίπου μαθητές καθώς το θέμα τους άγγιξε. Τους ενημερώσαμε πως θα αποκλείαμε όσους συμμετείχαν σε άλλα προγράμματα, αλλά οι περισσότεροι επέμειναν να συμπεριληφθούν στην ομάδα έστω κι αν δεν συμμετείχαν επίσημα στο πρόγραμμα έστω κι αν δεν θα μπορούσαν να συμμετέχουν στις εκδρομές μας. Από αυτούς συνέχισαν να εργάζονται οι 52. Φυσικά ένιωσαν πικρία όταν τελικά η εκδρομή πραγματοποιήθηκε με την μισή ομάδα, αλλά έδειξαν κατανόηση.
Μοχθήσαμε, μάθαμε και ψυχαγωγηθήκαμε μαθητές και καθηγητές. Νιώσαμε περήφανοι για την αποδοχή της δουλειάς μας από τους μαθητές και τους καθηγητές που παρακολούθησαν την Εκδήλωση στις 18 Μαΐου, παραμονή της ημέρας μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Γαλουζής Μιχάλης
Μποΐτση Έλενα
Τσαμήτρος Βασίλης
Ποίημα Ηλία Κασάπη
Προσφυγιά
Οι άνθρωποι που από μακρυά ξεκινάνε
Και πολύ πεινάνε,
Ονειρεύονται αλλού να πάνε
Και γι΄αυτό στο κρύο κολυμπάνε.
Περνάνε τούνελ, θάλασσες, βουνά
Για να ΄βρουν λίγη ζεστασιά.
Νιώθουν λύπη και θυμό,
Για τον πόλεμο αυτό.
Εγώ που είμαι ένα παιδί μικρό
Και όλο τον κόσμο αγαπώ
Εύχομαι χαρά, τύχη καλή
Αγάπη και Ειρήνη σ΄ όλοκληρη τη Γη!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Μικρασιατών και ιδιαιτέρως τον δάσκαλο χορού του Συλλόγου Φώτη Πανανόπουλο για τη φιλοξενία και τις βαρύτιμες πληροφορίες που παρουσίασε, κατά την εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών του γυμνασίου μας την Πέμπτη 11/5/2023. Η επίσκεψη στο χώρο του Συλλόγου πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Σχολικής Δραστηριότητας «Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή». Οι μαθητές που συμμετείχαν στη σχολική δραστηριότητα (από την Α’ και Β’ τάξη) είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» στη Μικρά Ασία προ της καταστροφής και να συζητήσουν προβληματισμούς και απορίες σχετικά με τη ζωή και την παρουσία Ελλήνων στην περιοχή, την καταστροφή και τον ξεριζωμό. Στους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές δωρίσθηκε το ημερολόγιο του Συλλόγου με αναμνηστικό φωτογραφικό υλικό.
Υπεύθυνοι καθηγητές,
Γαλουζής Μιχάλης
Μποΐτση Ελένη
Τσαμήτρος Βασίλης
Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες η ηλεκτρονική εγγραφή αρχίζει από σήμερα 28 Ιουνίου και ώρα 07:00 έως και τις 07 Ιουλίου και ώρα 23:59. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο μαθητής. Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής, είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣ (taxis):
α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του μαθητή, η οποία είναι αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή (ΑΜ), ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως ο Έλεγχος Προόδου που σας στείλαμε.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Την ηλεκτρονική εγγραφή πρέπει να κάνουν και όσοι παραπέμπονται σε μαθήματα τον Σεπτέμβριο. Τέλος προτείνουμε να κάνετε την εγγραφή τις πρώτες ημέρες και μην την αφήσετε για το τέλος για να αντιμετωπιστούν πιο εύκολα τα προβλήματα που μπορεί να συναντήσετε.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνήσετε με mail ή τηλέφωνο στο σχολείο.
Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 12 του π.δ. 126/2016
«4.α) ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης,
αα) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή
αβ) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).
β) Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον ο αριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4). Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο από δέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.
γ) Οι επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου είναι προφορικές και γραπτές. Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής. Η ύλη είναι η ίδια με αυτή του Ιουνίου.
δ) Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α΄ και Β΄ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής ή μαθητής της Γ΄ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, σύμφωνα με την περ. α΄ της παρ. 4 , επαναλαμβάνει την τάξη.».
Το πρόγραμμα των εξετάσεων ανακοινώνεται 1 ή 2 Σεπτεμβρίου στο σχολείο ή ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Όπως είναι κατανοητό οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου είναι μια 2η ευκαιρία για τον μαθητή να περάσει τα μαθήματα και να προχωρήσει στην επόμενη τάξη αρκεί να εκμεταλλευτεί το καλοκαίρι και να διαβάσει για να μπορέσει να ανεβάσει την επίδοση του.
Όπως επίσης είναι αντιληπτό ένας μαθητής που καταβάλει προσπάθεια στην διάρκεια της χρονιάς, ενδιαφέρεται και βελτιώνεται δεν είναι δύσκολο να περάσει στην επόμενη τάξη αντίθετα μάλιστα μπορεί να διακριθεί με πολλαπλά οφέλη.
Οι μαθητές που είναι αδιάφοροι για πολλούς λόγους και θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν, να μην φέρνουν βιβλία, να μην συμμετέχουν, να δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία των μαθημάτων, να μην διαβάζουν και να μην προετοιμάζονται πιστεύοντας ότι θα περάσουν απροβλημάτιστα συνήθως διαψεύδονται.
Για όσους λοιπόν έχουν βρεθεί σε αυτή τη θέση συμβουλευτικά λέμε ότι πρέπει να διαβάσουν πολύ καλά το καλοκαίρι όλα τα μαθήματα, συστηματικά, χωρίς να έχουν δεδομένο ότι θα περάσουν τον Σεπτέμβριο και να προσπαθήσουν να γράψουν όσο καλύτερα μπορούν. Επίσης πρέπει να καταλάβουν ότι “Τα αγαθά κόποις κτώνται” σύμφωνα με τον Αριστοτέλη δηλαδή αν δεν κοπιάσεις δεν κερδίζεις. Όχι σαν αυτοσκοπό το κυνήγι των βαθμών αλλά της γνώσης κάτι που φαίνεται ότι έχουμε ξεχάσει.
Όσοι μαθητές τώρα έχουν ετήσιο βαθμό χαμηλότερο του 10 σε 5 ή περισσότερα μαθήματα επαναλαμβάνουν την τάξη χωρίς να έχουν την ευκαιρία του Σεπτεμβρίου. Όσοι μαθητές βρέθηκαν σε αυτή την θέση θα πρέπει να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια τη νέα χρονιά να είναι επιμελείς, να βάλουν στόχους και να ζητούν την βοήθεια των καθηγητών βοηθώντας τους παράλληλα στην διάρκεια λειτουργίας του μαθήματος ώστε να αποκτήσουν την γνώση που χρειάζεται και να μην ξαναβρεθούν την επόμενη χρονιά σε αυτή τη θέση.
Τέλος ενημερώνουμε ότι μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων της περιόδου Ιουνίου οι κηδεµόνες των μαθητών μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση γραπτού δοκιμίου. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.
Είμαστε στη διάθεση σας για κάθε ενημέρωση μέχρι τις 30 Ιουνίου καθημερινά στο σχολείο από τις 8:30 μέχρι τις 13:30 είτε τηλεφωνικά είτε με email.
Μετά τις 30 Ιουνίου το σχολείο θα είναι ανοιχτό κάθε Τετάρτη από τις 8:30 μέχρι τις 14:00 για εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ο Διευθυντής
Σ.Μπιζέτας
Τα συγχαρητήρια μας στους μαθητές που αρίστευσαν, ευχόμαστε την επόμενη σχολική χρονιά να είναι περισσότεροι.
Όσοι μαθητές δεν περιλαμβάνονται στις λίστες παραπέμπονται σε μαθήματα τον Σεπτέμβριο ή επαναλαμβάνουν την χρονιά αν τα μαθήματα που παραπέμπονται είναι περισσότερα από 4. Για να ενημερωθείτε επισκεφτείτε το σχολείο που αναρτήθηκαν όλες οι καταστάσεις στην είσοδο ή τηλεφωνικά από τις 8:30 έως 13:30 . Αν κάποιος μαθητής είναι μετεξεταστέος θα πρέπει να δει σε ποια μαθήματα είναι και να προετοιμαστεί, η ύλη είναι η ίδια με τις εξετάσεις και στις 2 Σεπτεμβρίου 2023 θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα των εξετάσεων,
Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Πέμπτη 15/6/2023 τελειώνουν οι εξετάσεις του Ιουνίου και τα αποτελέσματα προαγωγής και απόλυσης των μαθητών θα ανακοινωθούν την Τρίτη 20 Ιουνίου μετά τις 13:00, ηλεκτρονικά για όσους προάγονται και απολύονται καθώς και οι αριστούχοι, ενώ με ανάρτηση στην είσοδο του σχολείου για όσους θα πρέπει να επανεξεταστούν σε κάποια μαθήματα τον Σεπτέμβριο.
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για όλες τις τάξεις Γυμνασίου (όπως και για την Α’ τάξη) για την νέα σχολική χρονιά 2023-24 θα γίνονται στο σχολείο μας από την Τετάρτη 21 Ιουνίου έως και την Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023 από τις 8:30 έως και τις 13:30.
Όλοι μαθητές που θα φοιτήσουν τη νέα χρονιά πρέπει να εγγραφούν είτε για πρώτη φορά στην Α’ τάξη είτε να επανεγγραφούν στην Β’ και Γ’.
Για την εγγραφή πρέπει να συμπληρωθεί μια υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία του γονέα/κηδεμόνα, τηλέφωνα επικοινωνίας κ.α., δήλωση για τις εκδρομές και τις φωτογραφήσεις γιαυτό καλό είναι να έχουν μαζί τους ταυτότητα ή διαβατήριο. Επίσης για όσα παιδιά μετακινούνται με τα αστικά λεωφορεία θα πρέπει να φέρουν και μια μικρή πρόσφατη φωτογραφία (τύπου αστυνομικής ταυτότητας χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό) για να ετοιμαστούν νωρίτερα τα πάσο τον Σεπτέμβριο.
Για τις επανεγγραφές ισχύουν τα ίδια μόνο που η αρχική υπεύθυνη δήλωση ελέγχεται και επικαιροποιείται σε περίπτωση αλλαγών.
Μόνο για την Α’ Γυμνασίου θα πάρετε και ένα έντυπο ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή) που θα πρέπει να το φέρετε συμπληρωμένο από γιατρό κατόπιν εξέτασης που θα κάνει στον μαθητή. Αυτό είναι απαραίτητο για να μπορεί να κάνει Γυμναστική το παιδί στο σχολείο όπως και για να γνωρίζουμε τυχόν πρόβλημα υγείας που μπορεί να έχει οπότε πρέπει να το φέρετε στην αρχή της χρονιάς.
Τέλος υπάρχει και μια συνδρομή στα 10 € για τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων, στα 2 αδέρφια είναι 15 € ενώ οι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι δεν πληρώνουν.
Για την ηλεκτρονική εγγραφή στην Α’ Λυκείου θα ενημερωθείτε με email ή με ανακοίνωση στο site του σχολείου όταν δοθεί η δυνατότητα από το υπουργείο.
Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας είτε με email στο 6gymver@gmail.com είτε στο τηλ 2331062563.
Από την ΕΠΑΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ανακοινώνεται ότι από την Δευτέρα 12/6/2023 και ώρα 15:00 ξεκίνησε η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στις ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας της Δ.ΥΠ.Α., για το σχολικό έτος 2023-2024 και θα γίνονται μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου 2023.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όσοι είναι 15-29 ετών (γεννήθηκαν τα έτη 1994-2008) και είναι κάτοχοι τουλάχιστον απολυτηρίου Γυμνασίου.
Περισσότερα στο δελτίο τύπου παρακάτω:
Μετά την 1η ημέρα εξετάσεων που κύλησε χωρίς προβλήματα η επόμενη είναι η Τετάρτη 7/6/2023 όπου η Α’ και η Β’ τάξη εξετάζεται στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία μια τρίωρη εξέταση στον 1ο κύκλο αρχίζει δηλ στις 8:30 π.μ., ενώ η Γ’ τάξη στον 1ο κύκλο στη Φυσική και στον 2ο κύκλο στα Αγγλικά. Τα Αστικά Λεωφορεία θα φέρουν το πρωί κανονικά τα παιδιά στο σχολείο και το μεσημέρι θα φύγουν από το σχολείο στις 13:00.
Πρόσκληση σε διαδικτυακή Ενημερωτική Ημερίδα Σχολικού Επαγγελματικού
Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) με τίτλο «H Μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο».
Προσκαλούμε τους/τις ενδιαφερόμενους/νες γονείς/κηδεμόνες και μαθητές/μαθήτριες
της Γ ́ τάξης Γυμνασίου, Α ́ τάξης ΓΕ.Λ. και Α ́ τάξης ΕΠΑ.Λ. να παρακολουθήσουν τη
διαδικτυακή ενημερωτική ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί από την Περιφερειακή
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας την
Πέμπτη 15 Ιουνίου και ώρα 17:00.
Τίτλος της διαδικτυακής ενημερωτικής εκδήλωσης είναι «H Μετάβαση από το
Γυμνάσιο στο Λύκειο» και έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση όλων των
ενδιαφερόμενων για τις εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο.
Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά από τη διεύθυνση www.webtv.kmaked.eu και στη
συνέχεια θα είναι διαθέσιμη στο κανάλι YouTube της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής
Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης
Κεντρικής Μακεδονίας
Θωμάς Μπαχαράκης
Πληροφορίες:
Ιστοσελίδα: http://kmaked.pde.sch.gr
E-mail: kmakedpde@sch.gr
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Τετάρτη 31/5/2023 γύρω στις 12 στείλαμε τους ελέγχους προόδου των μαθητών του σχολείου μας για το Β’ Τετράμηνο στα email των γονέων/κηδεμόνων. Αν κάποιος δεν πήρε τον έλεγχο ενημερώστε μας.
Αύριο Πέμπτη 1/6 αρχίζουν οι εξετάσεις και παρακαλούμε όλοι οι μαθητές να είναι στην ώρα τους όπως έχουμε πει. Υπενθυμίζουμε ότι:
– Η Α’ τάξη γράφει Μαθηματικά στον 1ο’ κύκλο (8:30) και Ιστορία στον 2ο (10:30).
– Η Β’ τάξη γράφει Φυσική στον 1ο κύκλο (8:30) και Ιστορία στον 2ο (10:30).
– Η Γ’ τάξη γράφει μόνο Ιστορία στον 1ο κύκλο (8:30).
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές Καλή Επιτυχία!
Ο Διευθυντής
Σ.Μπιζέτας
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1. Η τελευταία ημέρα μαθημάτων είναι η Δευτέρα 29/5/2023.
2. Την Τρίτη 30/5 θα γίνει συνεδρίαση των καθηγητών για την φοίτηση των μαθητών ποιοι δηλαδή έχουν επαρκή φοίτηση και θα πάρουν μέρος στις εξετάσεις και ποιοι θα επαναλάβουν την χρονιά λόγω απουσιών.
3. Την Τετάρτη 31/5 θα σας αποσταλούν οι έλεγχοι του Β’ τετραμήνου στο email σας μέσω myschool.
4. Την Πέμπτη 1/6 ξεκινούν οι εξετάσεις που θα διαρκέσουν μέχρι και τις 15/6. Οι ημέρες εξετάσεων είναι 6 και τα μαθήματα που θα εξεταστούν είναι 7. Μία ημέρα θα γράψουν 2 μαθήματα. Θα δείτε το πρόγραμμα.
5. Οι μαθητές κατά την είσοδο τους στην αίθουσα της εξέτασης δεν επιτρέπεται να φέρουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών ή άλλα αντικείμενα, εκτός από αυτά που επιτρέπει ο οικείος Σύλλογος Διδασκόντων όπως στυλό, μολύβι, σβήστρα και γεωμετρικά όργανα κατά την εξέταση στα μαθηματικά. Επίσης, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν διορθωτικό (bianco).
6. Δώστε μεγάλη προσοχή ώστε να μην αργούν τα παιδιά στην έναρξη των εξετάσεων γιατί Μαθητής που απουσιάζει σε γραπτή ανακεφαλαιωτική εξέταση ή προσέρχεται μετά την ανακοίνωση των θεμάτων δεν γίνεται δεκτός σε αυτήν και βαθμολογείται από τον Σύλλογο Διδασκόντων με τον βαθμό ένα (01).
7. Στο Link παρακάτω θα βρείτε σε αρχεία το πρόγραμμα των εξετάσεων καθώς και την ύλη των μαθημάτων σε όλες τις τάξεις.
https://drive.google.com/drive/folders/1rR8K0Vx1MI-MGCnDsmjv4wYqBVLusjHl?usp=share_link
Εναλλακτικά μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε τα αρχεία παρακάτω:
Στις 25 Μαΐου 2023 το σχολείο μας παρέδωσε στα “παιδιά της Άνοιξης” κάποιες χιλιάδες πλαστικά καπάκια που συγκέντρωσε από την προσπάθεια των μαθητών του Β3 χάρη στην κ.Κωνσταντινίδου των Γερμανικών αλλά κυρίως από την προσφορά της μητέρας του Κωνσταντινίδη Δημητρίου του Γ3 την κ.Ουζουνίδου που πρόσφερε πολλές κούτες καπάκια.
Ευχαριστούμε θερμά την κ.Ουζουνίδου για την πράξη της αυτή και πιστεύουμε ότι το σχολείο πρέπει να καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση στα παιδιά.